Šestý smysl marketingu
CZ | EN

Výstavnictví

Výstavnictví

Pro použití ve výstavních prostorách a přímo při realizaci expozic doporučujeme NFC marketing a Bluetooth marketing.

NFC marketing

Chtěli byste, aby Vaši návštěvníci měli možnost zobrazit si informace o exponátech přímo v mobilním telefonu? A co teprve doplnit pro pohodlí návštěvníků psané informace i mluveným slovem? Řešení je více než jednoduché – umístěte ke každému exponátu NFC tag a návštěvníkům bude stačit k němu pouze přiložit mobilní telefon a načtení podrobných informací proběhne samo!

Navíc získáte unikátní statistiky, kolikrát byly načteny informace k jakému exponátu a můžete si tak odvodit který byl mezi návštěvníky jak oblíbený.

Bluetooth marketing

Vytvořte Bluetooth zónu u vchodu nebo u pokladen a nabídněte návštěvníkům stažení mobilního průvodce expozicí, nebo památkou zdarma. Poskytovat můžete ucelenou mobilní aplikaci nebo offline mobilní stránku s informacemi, s obrázky a třeba mapkou prostoru. Návštěvníci získají chytrého mobilního průvodce s více informacemi než by dostali na tištěném letáku a vy ušetříte za náklady tisku a ještě si uděláte dobré jméno moderní instituce.

QR kódy

Je také velmi vhodné doplnit NFC tagy o QR kódy, aby si Váš obsah mohli načíst i uživatelé, jejichž mobilní telefony technologii NFC nepodporují. Ke každému popisku exponátu s NFC tagem natiskněte také QR kód se stejnou adresu jako u NFC tagu.