Šestý smysl marketingu
CZ | EN

Restaurace, kavárny

Restaurace, kavárny

Pro použití v gastronomických zařízeních doporučujeme kombinaci WiFi, NFC a Bluetooth marketingu.

WiFi marketing

Zákazníci zde zůstávají zpravidla delší dobu, pracují na noteboocích, tabletech a mobilních telefonech a proto rádi využijí možnosti připojit se zdarma k rychlému internetu. Poskytněte jim možnost připojení bez hesla, ať je služba co nejjednodušší a přitom získejte hodnotu pro Vás. Nastavte landing page s informací kterou chcete zákazníkům předat nebo podmiňte přístup na internet klikem LIKE na Facebook, či zadáním e-mailové adresy. Vytěžte z poskytované WiFi maximum! Získejte další reklamní prostor nebo generujte komunikační kanály na Vaše spokojené zákazníky!

NFC marketing

Zpříjemněte zákazníkům výběr pokrmů umístěním NFC tagu na každý stůl. Zákazník si pak bude
moci zobrazit ve svém mobilním telefonu Vaší denní nabídku, nebo celé menu. Jediné, co pro to
bude muset udělat je přiložení svého telefonu k tagu a to bez nutnosti jakkoli nastavovat telefon.
Zákazníci si navíc budou moci Vaší stránku s denní nabídkou uložit do oblíbených položek ve svém
internetovém prohlížeči a přistupovat k ní v budoucnu odkudkoliv.

Umístěte aktivní nálepku Foursquare na dveře podniku. Každý návštěvník se tak u Vás bude rovnou moci zacheckovat a posílat tak informaci o návštěvě u Vás všem svým přátelům!

QR kódy

Je také velmi vhodné doplnit NFC tagy o QR kódy, aby si Váš obsah mohli načíst i uživatelé, jejichž mobilní telefony technologii NFC nepodporují.

Bluetooth marketing

Pomocí bluetooth oslovte naopak ty z lidí, kteří se u Vás sotva ohřejou a nebudou u Vás vysedávat s notebookem a připojovat se na WiFi. Stejně tak oslovíte návštěvníky se staršími typy mobilních telefonů. Zašlete jim kupón na slevu vybraného nápoje, nebo slevu na příští návštěvu. Zákazník k Vám v takovém případě jistě rád přijde znovu.