Šestý smysl marketingu
CZ | EN

Koncerty

Koncerty

Pro události tohoto typu se velmi hodí Bluetooth, WiFi a NFC proximity marketing.

Bluetooth marketing

Pomocí Bluetooth marketingu můžete návštěvníkům zasílat různé druhy sdělení. Obsahem může být pozvánka na další událost, případně kalendář akcí, sleva či pozvánka do místního gastronomického zařízení, nebo například podrobný program festivalu a informace o kapelách.

Wifi marketing

Stejně jako kdekoli, kde návštěvníci tráví delší časový úsek, je jim i zde příjemné, pokud se mohou připojit zdarma k internetu.

Pomocí WiFi marketingu tento přístup podmíníte například udělením „Like“ na sociální síti, zhlédnutím reklamního videa, nebo přihlášením k odběru newsletteru, ve kterém pak můžete rozesílat pozvánky na další pořádané akce.

NFC marketing

Technologii NFC lze použít nejen pro přenos obsahu do mobilních telefonů potencionálních zákazníků, ale také jako chytrou vstupenku.

Návštěvník jednoduše místo vstupenky dostane náramek s NFC tagem, do kterého budou nahrány informace o jeho vstupence, pokud se bude například chtít dostat do VIP zóny, jednoduše přiloží náramek k NFC čtečce a ta vydá verdikt, zda má na vstup návštěvník nárok, nebo nikoli. Tagy jsou navíc použitelné opakovaně, stačí, když provozovatel jednoduše přepíše jejich obsah.