Kampaně realizujeme za využití nejmodernějších technologií bezdrátového přenosu, jakými jsou NFC, WiFi a QR kódy. Díky široké paletě přístupů dokážeme přesně zacílit na požadovanou skupinu zákazníků, kterým je poskytováno sdělení šité na míru. Dobře realizovaná kampaň má proto vysokou míru odezvy a jedná se přitom o jeden z nejlevnějších způsobů marketingu.
Dejte stop klasické reklamě a používejte marketing budoucnosti! Odlišíte se od konkurence, vzbudíte zájem veřejnosti, budete působit moderně a hlavně zvýšíte efektivitu vynaložených peněz do marketingu. Poslouchejte svůj šestý marketingový smysl…
V nedávné době jsme realizovali úspěšnou Bluetooth marketingovou kampaň pro firmu C4P s.r.o. . Cílem kampaně byla propagace nového projektu firmy, internetového portálu věnovanému onkologickým onemocněním www.onkoportal.cz .
VÍCE »V týdeníku Respekt dnes vyšel článek o location-based marketingu zaměřený na proximity bluetooth marketing Zde Vám přinášíme úryvek z článku „Kamkoli se hneš“ Plošné bombardování spotřebitele reklamou už nezabírá. Je třeba ho zasáhnout přesně. Nejlépe když stojí před obchodem. Nové technologie to umí. Suflé, caprese a caesar. Jídla jsou mezinárodní, talíře nahřáté, v téhle restauraci […]
VÍCE »Dnes jsme do ostrého provozu spustili novou verzi internetových stránek. Přibyly informace o našich nových produktech a několik vychytávek, které by Vám pobyt na stránkách měly zpříjemnit. Jak se Vám líbí?
VÍCE »Všichni nadšenci do moderních technologií se námi určitě shodnou, že na úspěchu té či oné technologie má konečné slovo veřejnost. Pokud nebude adoptováne technologie dostatečným počtem uživatelské základny je i sebelepší vychytávka odsouzena k záhubě.
VÍCE »Příští iPhone již může mít vlastní verzi této technologie. Další verze iPhone by mohla být vybavena NFC technologií nebo něčím velmi podobným a to díky patentu, který byl Apple udělen koncem minulého měsíce. Ve Spojených státech byl společnosti udělen patent na „techniques for triggering a process within a portable electronic device that identifies itself for […]
VÍCE »NFC technologie se objevuje u většiny nově představených chytrých telefonů. NFC platby jsou zatím jedna velká neprobádaná oblast a byla by chyba upínat se pouze na ně. Proto jsme nelenili a dali jsme se do vývoje originálních a uživatelsky přívětivých marketingových prvků s využitím Near Field technologie.
VÍCE »Pár kliků a naší offline kampaň máme doplněnou o interaktivní prvek – takto přemýšlí 90% našich potencionálních zákazníků. Jak název napovídá, tento článek nebude o generování QR kódů, ale o hromadě práce kolem rozjezdu QR ready kampaně.
VÍCE »Využití NFC technologie v marketingu nabízí nepřeberné množství možností. Dnes si představíme jednu z populárních geolokačních sociálních sítí a možnost, jak pomocí NFC technologie tuto síť provázat s offline světem.
VÍCE »Provázení je přežitek ze socialistické doby. Průvodci bývají brigádníci, předčítající sylabus. Toto jsou slova kritika M. C. Putny a nás napadá jen jedna myšlenka – zapojme moderní technologie do práce a nahraďme živé průvodce moderními mobilními průvodci.
VÍCE »Podle průzkumu provedeného agenturou Borrell Associates má mobilní proximity marketing docílit objemu 750 milionu dolarů v roce 2011 a do roku 2015 narůst až na 6 miliard dolarů. Více k nalezení zde
VÍCE »